Labels

Monday 6 April 2020

E Class - Revision of Unit 1 - Computers and Technology/ Countries and Nationalities

15 Best Smiley Horror images | Smiley, Smiley horror, Emoticon

Παιδιά ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα! 

Ξέρω ότι σας έχει λείψει το σχολείο, η τάξη και οι συμμαθητές σας. Κάνουμε όλοι υπομονή... και σκεφτόμαστε θετικά! 

Λοιπόν, σήμερα σας έχω βρει πολλές ωραίες ασκήσεις για να θυμηθούμε από το πρώτο κεφάλαιο τα μέρη του υπολογιστή, τις χώρες και τις εθνικότητες, αλλά και τις καθημερινές ασχολίες και χόμπι.

1. Ας θυμηθούμε πρώτα τα μέρη του υπολογιστή εδώ.

2. Βρείτε τις κρυμμένες λέξεις εδώ
    (πατήστε το ξανά και δείτε κι άλλη καρτέλα με κρυμμένες λέξεις)

3. Ας κάνουμε λίγο γεωγραφία (!) και θα θυμηθούμε πώς λέγονται οι χώρες κι οι 
    εθνικότητες εδώ.

4. Μπορεί τώρα να μην έχουμε τις καθημερινές ασχολίες που είχαμε πριν λίγο καιρό όμως ας μην τις ξεχάσουμε. Θα τις επαναλάβουμε εδώ και εδώ.

5. Σε αυτή την άσκηση θα εξασκηθείτε στη χρήση του Present Simple βάζοντας τα ρήματα στη σωστή θέση. Πατήστε και το again για αλλαγή στις λέξεις.  Κάντε την άσκηση εδώ.


Και τώρα που έχετε περισσότερο χρόνο αν θέλετε μπορείτε να φτιάξετε κάτι για το Πάσχα που πλησιάζει

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε να είστε καλά! Γράψτε μου στα σχόλια να μου πείτε αν σας άρεσαν οι ασκήσεις ή απαντήστε μου στο email που στέλνω στους γονείς σας αν κάπου δυσκολεύεστε ή πείτε μου τί σας άρεσε και τα νέα σας.

No comments:

Post a Comment